Zwroty, wymiany, reklamacje
Zwrot
Zakupiony towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania od nas przesyłki z zamówionym towarem. Żeby to zrobić, wystarczy, że poinformujesz nas przed upływem 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Jeśli nie chcesz korzystać z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy (do pobrania poniżej), to wystarczy, że wyślesz nam swoje jednoznaczne oświadczenie w innej formie. Najlepiej, gdybyś swoje oświadczenie, wraz ze zwracanym towarem, wysłał/a nam na adres:
Szalunkowy.pl
Ogrodowa 1
05-850 Jawczyce (POLSKA)
→ Formularz odstąpienia od umowy do pobrania
Możesz również oświadczenie przesłać mailowo na adres: sklep@szalunkowy.pl
Zwrotu środków dokonujemy nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od dnia odstąpienia Konsumenta od umowy oraz przesłania wszystkich wymaganych dokumentów. Często zwrot pieniędzy następuje szybciej. W takim przypadku pieniądze mogą pojawić się na Twoim koncie w ciągu paru dni. Możemy wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy w przypadku braku wszystkich wymaganych rzeczy, będących przedmiotem odstąpienia.
Szczegółowe warunki odstąpień zostały opisane w naszym Regulaminie handlowym dostępnym tutaj.
Kontakt z Działem zwrotów/wymian
Poniedziałek — piątek (08:00 - 16:00)
sklep@szalunkowy.pl
(+48) 22 299 19 20 [opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta dzwoniący]
Wymiana
Nieużywany towar możesz wymienić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania od nas przesyłki z zamówionym towarem. Wymiana polega na zwróceniu towaru zgodnie z procedurą odstąpienia od umowy zawartej na odległość, która została opisana powyżej (pkt. ZWROT) i ponownym złożeniu nowego zamówienia.
Koszt wymiany i zwrotu
Przy zwrocie i wymianie towaru, zwrócimy Ci koszt samego towaru, ale także koszt dostarczenia do Ciebie pierwotnego zamówienia o ile zwrotowi podlegają wszystkie produkty wchodzące w jego skład. Pozostałe koszty zwrotu i wymiany pokrywasz we własnym zakresie. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas na koszt odbiorcy. Zwrotu Twoich pieniędzy dokonamy, wykorzystując ten sam sposób płatności, jaki zostały przez Ciebie użyty w pierwotnej transakcji, chyba że otrzymaliśmy od Ciebie zgodę na inne rozwiązanie. Jednym ze sposobów, w jaki możemy zwrócić Ci pieniądze, jest przelew na wskazane przez Ciebie konto bankowe w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, po uprzednim otrzymaniu zwracanego towaru. Dane do przelewu bankowego wpisz do formularza. Pamiętaj, mamy prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Ciebie wszystkich wymaganych rzeczy, będących przedmiotem odstąpienia lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania (odebrania przez nas), w zależności od tego, co stanie się wcześniej.
Prosimy o przesyłanie towaru w oryginalnym opakowaniu. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem oraz paczek paczkomatowych.
Staraj się wysyłać do nas zwracany towar w oryginalnym opakowaniu, który opakuj i zabezpiecz przed uszkodzeniami możliwymi w czasie transportu. Nie naklejaj naklejek i taśmy klejącej bezpośrednio na oryginalny karton. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem oraz paczek paczkomatowych.