REKLAMACJE

Każdy sprzedawany przez nas towar możesz zareklamować w terminie 24 miesięcy od dnia otrzymania od nas przesyłki z zamówionym towarem. Reklamacja dotyczy wad fabrycznych towaru i powstałych w ich wyniku uszkodzeń na tym towarze. Zgłoszenie (formularz reklamacji) możesz pobrać poniżej.

Wyślij je do nas razem z reklamowanym towarem oraz kserokopią dowodu zakupu na adres:

Szalunkowy.pl
Ogrodowa 1

05-850 Jawczyce (POLSKA)

Formularz reklamacji do pobrania

Możesz również wysłać skan/ zdjęcie dokumentów drogą e-mail na adres sklep@szalunkowy.pl

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni, od daty otrzymania przez nas wadliwego towaru oraz wszystkich potrzebnych dokumentów.

Towar wysłany do reklamacji powinien być zabezpieczony tak, by nie uszkodził się podczas wysyłki.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem oraz paczek paczkomatowych.

Reklamacji NIE podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem, naturalnej eksploatacji i zużywania się towaru, z powodu uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych na podstawie świadomych pogłębień przez dalsze użytkowanie towaru.

Szczegółowe warunki reklamacji zostały opisane w naszym Regulaminie handlowym dostępnym tutaj.

KONTAKT Z DZIAŁEM REKLAMACJI

Poniedziałek — piątek (08:00 – 16:00)
sklep@szalunkowy.pl
(+48) 22 299 19 20 [opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta dzwoniący]